Junohopp

Junohopp

lördag 3 mars 2012

Sytt

Nu när jag har haft lite mer tid har jag hunnit sy lite.
Idun har kunnat använda ett kopparfärgat halsband som jag sytt tidigare till Juno medan Juno har fått ett nytt med turkost foder. När jag ändå var i sytagen har jag också sytt ett lila med svart foder till Kira.



Efter träna-att-gå-fint-i-koppelpromenaden idag tränade vi också på att sitta och stanna (för matte ville ta kort). Jun kan ju redan och nu börjar Idun bli riktigt bra på det också, när Juno sitter kvar är det större chans att Idun också gör det.




Nåja, man kan ju inte alltid lyckas. Juno ser lite förvånad ut.


2 kommentarer:

  1. Så fina halsband, vad roligt att själv sy och kunna disegna sitt eget..

    Klapp till hundarna

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tycker det är så kul att sy, särskilt när det är något man har användning för.

    SvaraRadera